zondag 8 oktober 2017

De winnaar van de X-Gin #Giveaway kwam zijn prijs ophalen + Kortingcode !!!

Enkele weken geleden hadden we onze #giveaway van X-Gin, die na trekking door de onschuldige kinderhand van Troonopvolgster gewonnen werd door Kim Augustyniak. Dit weekend kwam Kim langs op de redactie van onze blog om zijn ‘Limited Edition’ fles in ontvangst te nemen. Het recept van zijn deelname was de ‘Xolato Latte’, een cocktail op basis van X-Gin en chocoladelikeur.

Toen ik hem vroeg of hij deze cocktail ook nog eens wou bereiden in onze testbar werd hij heel erg enthousiast. De cocktail werd bereid volgens de regels van de kunst en mijn wederhelft (zeer grote fan van X-Gin!) mocht ervan genieten. Ik kon Kim natuurlijk niet te lang aan het werk zetten, dus ik ging aan de slag en liet hem de nieuwe Martini Bitter Riserva ontdekken via een blinde tasting. Daarna mocht hij ook nog proeven van mijn favoriete versie van de Penicillin. (in tegenstelling tot de blogpost, met Johnnie Walker Blenders Batch Rye Finish en Big Peat voor de float)


Bedankt voor je komst Kim, ik hoop dat je nog heel erg zal genieten van je bijzondere fles.


Voor alle andere lezers herhaal ik graag nog even dat je met onze kortingcode 2XSTRAINGER op de webshop van X-Gin 10% korting krijgt op je bestelling !

Xolato Latte

Ingrediënten
5 cl X-Gin
8 frambozen
2 cl vers citroensap
1 cl suikersiroop
1 cl Mozart Black chocolade likeur


Bereiding
We starten met 8 frambozen die we muddlen in de shaker. We voegen dan ijs en de andere ingrediënten toe. Krachtig shaken gedurende een 15tal seconden. Serveren in een voorgekoeld Collinsglas met crushed ice. Versieren met een sinaasappelschijfje, enkele verse frambozen en een takje munt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten