vrijdag 7 december 2018

Stijlvolle Geschenktips : Hentho Gin Kerstballen

 
Zowel mensen als gewoontes kunnen veranderen door de jaren heen. Jarenlang heb ik thuis geen kerstboom gezet. De laatste jaren zetten we er telkens drie tot vier, omdat we voldoende afwisseling willen als achtergrond voor de foto’s op onze blogs. Ik heb nog steeds ‘mixed feelings’ over al het kerstgedoe, maar er is alvast één Antwerpse producent die erin slaagt om me een stukje meer over de streep te trekken.

Hentho Spirits
, producent van enkele lekkere gins en sinds kort ook een eigen rum, brengt tijdens deze feestperiode een doosje op de markt met 6 doorzichtige kerstballen. Deze kerstballen zijn gevuld met hun drie verschillende gins, elk met een andere kleur van kerstbal :
  • The Classic (kruidig) : Gele kerstballen
  • The Noah Edition (citrus) : Groene kerstballen
  • The Pink Edition (floraal) : Rode kerstballen
Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat ik zulke kerstballen al wel eens vaker heb gezien buiten onze landsgrenzen, maar in België waren dit volgens mij de allereerste. De inhoud is telkens 5 cl, ideaal voor een lekkere Gin & Tonic of als basis voor een cocktail. Het lijkt me echt wel een zeer origineel geschenk voor mensen die graag van een Gin & Tonic genieten en dol zijn op kerst. De grootste uitdaging is wellicht om ze in de boom te laten hangen tot na Kerstmis ! 


Disclaimer
All pictures and texts are copyrighted by Geert Conard and Esito Management & Communications unless stated otherwise in the article. The Xmas themeweek recommendations are entirely personal and all chosen by me. While some items might have been gifted by the producer or distributor, these are in no way paid promotions or recommendations that were chosen for me instead of by me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten